Obchodní podmínky internetového obchodu www.emakeup.cz se řídí níže uvedeným nákupním řádem, platnou legislativou a obchodními zvyklostmi.
Odesláním internetové objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a stvrzuje, že se seznámil/a s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Zároveň souhlasí se zasíláním reklamních emailů (pokud nevyužije možnosti zasílání odmítnout, která je zahrnuta v každém reklamním emailu) a se zasíláním emailů informujících o stavu objednávky a registrace.
Přijetí objednávky s veškerými údaji obdržíte od nás na Vámi udanou e-mailovou adresu.
Zboží, pokud je skladem, zasíláme do 3 pracovních dnů od akceptování objednávky (v případě dobírky a platby kartou) nebo od přijetí platby (v případě volby platby předem) buď službou Balík do ruky prostřednictvím České pošty s garancí doručení do druhého dne nebo prostřednictvím Zásilkovny s doručením do 2 dnů.
Po předání zásilek od České pošty obdržíte veškeré informace (tedy podací číslo zásilky a termín doručení) prostřednictvím e-mailu a SMS. Od Zásilkovny obdržíte SMS s kódem pro vyzvednutí balíčku.
V období zvýšeného množství objednávek – tedy po doplnění zboží nebo pořádání akcí, se dodací doba může prodloužit.
Při běžném režimu je zboží odesíláno ve většině případů do 48 hodin.
Aktuální termíny dodání:
Objednávky přijaté do 21 hod. odesíláme následující pracovní den.
Číslo účtu pro platbu převodem:
7703853001 / 5500 (Raiffeisenbank)
Jako variabilní symbol uvádějte vždy číslo objednávky
2)Platba kartou
3)Dobírka
ZÁSILKOVNA
dobírka 109 Kč
platba předem na účet u objednávky do 400 Kč 55 Kč
platba předem na účet u objednávky nad 400 Kč 49 Kč
platba předem na účet u objednávky nad 2000 Kč poštovné zdarma
platba kartou u objednávky do 400 Kč 55 Kč
platba kartou u objednávky nad 400 Kč 49 Kč
platba kartou u objednávky nad 2000 Kč poštovné zdarma
Platbu prosím uhraďte do 5-ti dnů od akceptace objednávky (tj. od zaslání podkladů k platbě), pokud platbu neobdržíme do 5-ti dnů, bude objednávka stornována a mohou být uplatněny sankce uvedeny v obchodních podmínkách.
Uvedené ceny za dopravu jsou včetně DPH.
Česká pošta za zboží během přepravy ručí. Proto doporučujeme, aby si kupující vždy zásilku při přebírání od České pošty důkladně prohlédl a v případě jejího poškození zásilku nepřebíral a ihned na místě sepsal s doručovatelem protokol o poškození.
Pokud si zákazník zásilku nevyzvedne a zásilka se prodávajícímu vrátí, bude prodávající zákazníka obratem kontaktovat. Pro opakované zaslání připočte prodávající k ceně poštovné a případně dobírku opakovaně v plné výši.
Nepřevezme-li si bezdůvodně zákazník objednané zboží, je povinen uhradit na náš účet do 30 dnů veškeré náklady spojené s přípravou a odesláním objednávky. V opačném případě bude pohledávka předána k vymáhání.
Osobní odběr není možný.
Zásilku je možno vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jejího převzetí. Samotné zboží ani originální obal zboží s veškerým příslušenstvím nesmí být poškozeny, nést znaky používaní či být jinak znehodnocené. Z hygienických důvodů není možné vrátit ani zboží, které má porušeny pečetící nálepky. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty včetně dodacího listu nebo faktury. Následně bude zákazníkovi převedena příslušná částka za zboží.
Pokud bude chtít zákazník zásilku či jednotlivé zboží z jakéhokoliv důvodu reklamovat, je nutné, aby podal žádost o reklamaci nejpozději do 7 kalendářních dnů od převzetí zásilky. (viz Reklamační řád).
Zboží nelze vracet v případě, že kupujícím je firma (podnikatel, právnická osoba), neboť kupní smlouva se řídí podle Obch. zák.
Objednávku lze stornovat e-mailem nejpozději do 2 hodin od objednání. V případě pozdějšího zrušení objednávky má prodávající nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů s přípravou a expedicí zboží ze skladu.
Jakmile má objednávka status AKCEPTOVANÁ, nelze už objednávku zrušit, ani provádět jakékoliv změny.
Akceptace objednávky znamená, že zásilka je již připravená, zabalená, expedovaná ze skladu na místo svozu.
Většinou pracujeme tak rychle, že je objednávka připravena dříve, než hromadné rozeslání informace o akceptaci. Proto je pro uplatnění storno poplatku rozhodující doba 2 hodin od objednání.
Storno poplatek připravené objednávky činí 50 Kč.
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Zákazníci, kteří si objednají zboží a nezaplatí objednávku, případně si následně nevyzvednou expedovanou zásilku na dobírku, budou zveřejněni v registru dlužníků a bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na přípravu nebo odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 500,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou podstoupeny předány společnosti www.uhrazeno.cz k vymáhání pohledávek včetně všech nákladů s tím spojených. Objednávku můžete stornovat do max. 24 hod. od objednání nebo do doby, než je objednávka označena jako akceptovaná.
Provozovatel internetového obchodu má právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že se objednané zboží během vyřizování objednávky přestane vyrábět nebo dodávat na trh, případně se výrazným způsobem změní jeho cena. Provozovatel může rovněž stornovat objednávku bez udání důvodu. O stornu objednávky bude zákazník informován emailem.
Povinnosti kupujícího
Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu (nejpozději do 7 dnů) informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:
V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně.
Povinnosti prodávajícího
Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.
Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
Při uplatnění reklamace je nutno předložit:
Reklamace uplatněná v záruční době
Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
Adresa pro zaslání reklamovaného zboží
eMakeup
Heřmanice v Podještědí 198
47125 Jablonné v Podještědí
Pozn. Před odesláním zboží na naší adresu je nutné nás vždy předem informovat e-mailem: info@emakeup.cz .
Zboží zasílejte nejlépe prostřednictvím České pošty - doporučeně.